Hopplöst

Det känns hopplöst.... Hade ingen lust alls med jobbet idag och har gått tillbaka till stadiet där man gråter för att man ska sluta. Känner mig så hjälplös. Jag vill ju verkligen inte sluta!!! Ber för att känslan kommer att försvinna under helgen och att jag kommer med ny energi nästa vecka.

Har hittat ett fiffigt material som jag skulle vilja testa och framförallt känna på i verkligheten. Det är språkpåsar från Språka mera. Det finns åtta olika påsar med olika tema i. I påsarna finns det böcker, spel, leksaker m.m. Verkade vara ett bra material. Det är faktiskt tre logopeder som har tagit fram materialet och det tycker jag verkar superduper. Funderar på att kanske börja köpa materialet till mig själv så jag kan ha det hemma och ta med mig när jag ska vidare till andra ställen. Får se hur det blir. De var ganska dyra som sagt, men behöver ju inte köpa alla på samma gång. Men önska och drömma kan man ju. Det kostar inget.

Har ju läst lite på Vi's blogg, hon ska göra något ikväll om Färjestad tar guldet. Jag är lite nyfiken på vad det är hon ska göra. Jag hade tänkt att gå och sova tidigt men jag kanske ska vara uppe och kolla ändå... Har inte bestämt mig än. Men jag har ju en liten stund på mig. Men som det ser ut just nu så är det Färjestad som kommer att ta guldet. Hm... Dessa beslut som ska tas. Men jag har ju sovmorgon imorgon så jag skulle ju kunna vara vaken. Men det är skönt att sova också... Kanske ber Gorgeous att komma upp och hämta mig om det blir aktuellt...

Idag har jag en syster som fyller år. Jag har en himla massa systrar men bara en som blir 30 år just idag. Jag ringer och ringer till henne men hon svarar inte..  Men jag hoppas att hon vet att jag tänker på henne iaf. Hon ser förhoppningsvis att jag har ringt. Hoppas jag får tag på henne imorgon.

Jag har en annan storasyster också som fyller år imorgon. Men hon blir lite äldre, hon är född -63 så hon blir så mycket som...... 46 år. Det är lite äldre än mig det.  Jag ska iväg till Sthlm för att hälsa på henne och hennes familj nästa helg. Åker på lördag och kommer hem på måndag kväll. Ska ju gå på Tina Turner på kvällen. Jag, mamma, Fr och Mi som ska gå. Det ska bli riktigt roligt.

Nej, blir nog att gå upp och skriva i den lite mera privata dagboken. Eller sryka lite kläder kanske. Vill inte men mpste. Alla kläder ligger i den högen snart. Det är lite dumt. Speciellt när man har bråttom på morgonen och bara vill ta på sig nåt för att åka till jobbet. Alla dessa beslut som ska tas..

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0