Ja e dåli

Igår hade jag min värsta dag på länge. Jag var iväg och jobbade för det hade kört ihop sig lite. Eftersom jag inte hade feber, magsjuka eller nåt sånt så sa jag att jag kunde komma in och jobba. När jag sedan kom hem var jag helt slut, helt färdig! Jag åt mat och sov sedan närstan fyra timmar. Blev piggare men fortfarande hur förkyld som helst.
Jag var hemma själv igår, Gorgeous var på konsert i Västerås. Men mamma ringde när jag hade vilat så jag bjöd hit henne och lillasyster. Trodde inte att de skulle komma eftersom jag var så förkyld men det gjorde de. Vid 20.30 kom mamma, lillasyster och kusin. Syster och kusin gav sig ut för att sälja lite majblommor och när de kom tillbaka kikade vi på film. Den var ganska mysig faktiskt, "Dina, mina och våra" hette den. Mamma skrattade så hon tjöt vissa sekvenser.


Idag blir det en lugn dag. Ska nog in till stan en sväng, Gorgeous vill provköra Opel Insigna. Den är fin den, men jag vågar nog inte köra. Nöjer mig med att sitta bredvid jag.


Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0