Livet är bra

Livet är bra. Sov bra inatt men var otroligt trött när jag vaknade och har varit trött hela dagen idag. Skulle ut och gå när jag kom hem men det struntade jag blankt i kan jag lova. Slappade en stund, strök lite kläder när Gorgeous gjorde mat och har efter det duschat och hamnat här. Blir nog inte så mycket mer idag heller. Ska i säng inom en timme så finns inte så mycket utrymme. Blev som sagt ingen promenad idag men ska gå upp och promenera en stund imorgon innan jag åker till jobbet. Om jag orkar upp det vill säga... Ska ju på middag imorgon med mina arbetskamrater, då är det bäst att ha promenerat lite. Längtar till nästa vecka också när jag ska dra igång med träningen på allvar igen!!

Sov gott hörrni!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0