P!nk

Jag glömde ju.
När jag kom hem i torsdags och talade om för min sambo att jag hade blivit varslad så sa han till mig att han hade en överraskning som han trodde skulle pigga upp mig. Men jag skulle få vänta på den tills fredagen, igår alltså. När jag kom hem från spinningen så har överraskningen kommit men min sambo vet inte om jag ska få den direkt eller om jag ska få vänta till smin födelsedag eftersm det egentligen är en födelsedagspresent. Men han kommer fram till att jag ska få den iaf. Jag får en biljett till P!nk!!! Jag ville gå på konserten men biljetterna tog slut. Men nu har min underbara älskling sett till att få tag i en biljett och den har jag fått. Gissa om han fick många pussar och kramar av mig! Ska bli så himla roligt!!! Jag längtar redan...


Love, emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0