Sjuk

Jag är hemma och är sjuk! Kände redan i tisdags, som jag skrev, att jag inte var helt hundra. Försökte gå till jobbet igår men insåg mina begränsningar och fick ringa in en vikarie. Är hemma idag också, får se hur det blir imorgon. Jag har ju redan tagit karensen och sen är det helg så det är kanske är lika bra att vara hemma imorgon också. Men samtidigt så har jag inte träffat Pi och Ra på så himla länge!!
Ja, ja, det tål att tänkas lite på. Ska ringa mina kollegor strax efter lunch tänkte jag.

Idag ser det ut att bli fint väder. Typiskt att man sitter inne med jordens förkylning så att man inte orkar med nåt i princip. Ska försöka gå ut och sätta mig en stund iaf. Det är nyttigt med frisk luft har jag hört...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0