Sliten


Har varit på lyft idag. När vi skulle göra benböj sa ledaren flera gånger att man ska sträva efter att vara nere i 90 grader varje gång.


Då tänkte jag: Nu j***ar!! Jag var ner till 90 grader varje gång. Och jag höll på att skaka sönder, varje gång!! (På bilden kör de utan vikt, jag kör självklart med! smiley) Det tog som busen och jag är fortfarande helt skut i benen. Jag kunde knappt hålla nere kopplingen på vägen hem. Gissa om jag kommer att ha träningsvärk imorgon! Men det är det värt. smiley

När jag kom hem lagade jag och Gorgeous köttfärssås och spaghetti. Blev inte som jag ville men det var gott ändå. Nu när jag har bloggat klart ska jag stryka lite kläder och sen så blir det en tidig kväll. Har ju slitit ut mig för Guds skull, måste ju i säng i tid!

Måste ju bara skriva att april inte kunde ha börjat på bättre sätt. Vädret ute har varit helt underbart. Var ute en stund på förmiddagen med barnen och kom på mig själv flera gånger att stå med näsan i vädret och bara njuta. Underbart, mera sånt!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0