Tina

Nu har jag varit i Sthlm och vilken helg det har varit. Syster och hennes make var barnfria så det var ganska lugnt. Igår fyllde yngsta pojken år och det blev en massa, massa tårta såklart! Vid 16-tiden kom det folk, mest kompisar till Ni och hans faster och farbror med familj. Roligt att få träffa dem igen. Efter kalaset var det iväg till Globen. Blev dock lite sena och det blev lite stressigt. Pratade med Gorgeous i bilen och han upplyste mig och syster om att det inte var förband! PANIK!! 19.27 klev vi in i Globen och satte oss på våra platser. Showen började 19.30, dock var det lite försenat så vi kunde andas lite. Vid Globen mötte vi upp mamma och lillasyster. Det var en underbar show! Som min mamma sa: Hon är lite lugnare än innan men hon är bra fortfarande. Och när äldre artister ger sig ut på en turné kan de lätt bli parodi på sig själva. Men inte Tina, hon gör en show utefter sin egen förmåga. Detta tyckte jag var bra sagt av min mamma och det beskriver känslan väldigt bra. Det är bara att erkänna, Tina är en av de största!

Efter konserten skulle vi åka hem. Det var jag, mamma, lillasyster, Ri och Kr i bilen. Det var lite trångt men det gick. Jag var hemma vid 4-tiden imorse. Gissa om jag är sliten idag. Inte nog med att jag har sovit lite, jag har ont i halsen och huvudet och är jätteslemmig. Får se hur detta slutar.....

Love, emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0