Change

Jag var in till stan igår en snabbis innan jag åkte hem. Skulle köpa nya underkläder och reselitteratur.

För att köpa underkläder gick jag in på Change. Har blivit bra bemött där tidigare och visste att de hade halva priset på hela sitt sortiment. Jag kan säga att jag älskar Change, ÄLSKAR Change. Helt underbar personal och service och bra grejer till bra pris. Ska ge upp HM och alla sånna ställen nu tror jag och övergå helt till det här stället. Jag kan inte göra annat än att starkt rekommendera mina kvinnliga läsare att gå dit!!! Jag vet att jag kommer att göra det!

För att hitta litteratur till resan gick jag in på Akademibokhandeln där de säljer 4 pocket till priset för 3. Mycket bra! Vill ha pocket med mig för att det är bekvämare och så kan man lämna dem kvar eftersom de inte kostar så mycket.

Idag ska vi in till Christian, Jenny och lille Vincent på fika. Sedan bär det av till Skånegårdarna för kalas. Imorgon blir det lugnt, ska provpacka och lite sånt. Sedan ska vi till familjen Lindman-Dahl på eftermiddagen. Blir en bra helg det här!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0