En helg i Sthlm

Det blev Sthlm under helgen och hälsa på syster med familj. Eller ja, det var en i familjen som saknades. "Minstingen" var i Makedonien med en kompis och dennes familj.
Anlände till Sthlm på fredag kväll och fick god mat. Blev en lugn kväll med vin (dock inte jag) och film.
Lördagen sov vi ganska så länge och åt lyxig frukost med bacon och ägg. Runt 13-tiden åkte jag och Gorgeous iväg till Forum Nacka. Shoppade lite barnkläder, Gorgeous köpte sig en tröja och lite småsaker. Sedan blev det en mysig fika innan vi drog iväg vidare till Sickla Köpkvarter. Blev lite mer barnkläder och pingisbollar bl.a Hade en mycket trevlig dag med min underbara sambo, han får mig verkligen att skratta.

På kvällen blev det simning, pizza och film. Gick och la oss ganska så sent men vi lång vakna en stund och pratade och kände på magen. Natten mellan lördag och söndag var första gången som bebisen sparkade sin pappa! Mysigt värre!!! Han/hon får sluta med det när han/hon kommer ut men för tillfället är det bara mysigt.

Söndagen bjöd på brunch och hemfärd. Känns alltid lite sorgligt. Sthlm är närmare än Dallas och Montreal men det är inte nära nog...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0