13 dagar

Igår var en ganska så hektisk dag så hann inte med att blogga något. Var med Gorgeous upp och åt frukost. La mig och sov igen och gick upp strax efter nio. Gjorde mig iordning och åkte in till stan med bilen. De på Wafab hade missat en grej med hjulinställningen så bilen fick hälsa på dom igen. Men det kostade oss inget extra eftersom det var dom som hade missat.
Mötte upp mamma och åkte ut till Ikea. Köpte ett överkast, en ram och födelsedagspresent till Berit. Sedan bar det ut till sjukhuset, skulle hyra en barnstol. Det gick bra så det tog inte många minuter.
Vidare till stan. Mamma skulle på ett möte så jag gick runt i stan ca 2 timmar. Köpte bröstpump och en hel del julklappar. Det är skönt att få så mycket som möjligt gjort!

Sedan åkte vi ut till Ilanda för att hämta lillasyster och så var vi in på Babyproffsen. Skulle köpa ett skötbord till badkaret men dessvärre var det slut. Hoppas på att det kommer i nästa vecka!

Mamma och lillasyster blev med till Slottsbron. Mamma sydde ett draperi till tvättstugan av överkastet och jag satte in kort i ramen som jag köpt med från Ikea. Så nu sitter det en ny, fin bild i vardagsrummet där vi hade blomman förut. En stooor mage och två händer...  Satte också in bilder i ramen som vi ska ha i sovrummet. Blev hur bra som helst. Den ska upp på väggen ikväll när Gorgeous kommer hem från jobbet.

Nej, ska småpyssla lite. Men blir inte många knop i eftermiddag inte. Är så sliten sen gårdagen...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0