2 dagar kvar

Var som sagt på julbord igår. Men innan vi landade i Mariebergsskogen så var vi en sväng till Gripen. När vi åt frukost vid 10-10.30-tiden så kände jag att jag var lite konstig i överläppen. Mycket riktigt. Experimenterade lite och jag kom fram till att jag inte hade lika mycket känsel i vänstra delen av ansiktet som i det högra. Överläppen hängde inte med och även ögonlocket hade inte så mycket kraft... Ringde 1177 och de bokade en tid åt mig kl 16.00 på Gripen i Karlstad. Läkaren där kunde bara konstatera att jag hade nedsatt rörelse och kraft i vänstra delen av ansiktet. Vad det beror på...??? Ja ni.. Den som det visste. Fick svaret att det kan bli så när man har/har haft borrelia och eftersom jag haft några fästingar under sommaren så är de inte så konstigt. Men det kan också "bara bli så ibland" utan att man egentligen vet varför. Men det är inte farligt för bebisen eller för mig och det var det jag ville veta. Ska ta kontakt med vårdcentralen i Grums imorgon och se om jag kan få komma och ta ett borrelia-prov. För kuriosa som läkaren igår så fint uttryckte det...

Men till slut så landade vi i Mariebergsskogen och ett underbart julbord. Var otroligt god mat och det är ett otroligt givmilt företag som min älskling jobbar för. Alla barnen som var med fick varsin julklapp. Och det var fina saker ska jag säga. Det var mycket trevligt!!

Idag har jag och Gorgeous julpyntat och städat lite. Nu slappar vi lite och sen så ska vi till Fia en sväng på lussefika!

Love, emmsaklemma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0