2 dagar över

Har idag ringt till vårdcentralen eftersom jag upplever att jag är lite sämre i ansiktet. Provsvaren hade kommit!! Det är inte borrelia iallafall och det är med blandade känslor jag tar emot det beskedet. Hade det varit det hade jag vetat, men nu famlar jag i totalt mörker igen. Sköterskan bokade in mig på en ny tid idag kl 11.30 så jag får ut en sväng i det kalla vädret för att hälsa på centralen idag igen...

Jag tycker att det som händer i mitt ansikte är väldigt jobbigt. Varför kan jag inte bara få vara höggravid och stor och grinig som alla andra som går över blir?! Jag vill inte hålla på och bekymra mig över om jag kommer få tillbaka rörligheten i ansiktet. Det är först nu som jag verkligen saknar mitt leende som Gorgeous älskar så mycket. Kommer jag någonsin kunna le mot honom sådär som bara jag kan igen?!?!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0