3 dagar

Nu är det bara 3 dagar kvar till datumet med stort D! Känns helt otroligt. Har väntat på det datumet så himla länge och nu är det så nära så att vi kan ta på det. Får se när krabaten behagar att titta ut bara...

Har fortfarande en otrolig energi. Rensade förrådet på gästrummet igår och har fortsatt lite idag. Har även gått igenom garderoben på sovrummet och ska se om jag kan göra något åt lite utrymmen i hallen. Vill ha lite ordning känner jag.

När Gorgeous kom hem igår så hade jag fortfarande mycket energi kvar. Gorgeous hade det dock inte eftersom han har jobbat hela veckan och tränade igår innan han kom hem. Men han var trots det helt underbar och hjälpte mig att skruva ihop skötbordet som mamma hade med sig hit igår. Älskar honom för det! Så nu är allt klart, bara bebis som saknas...


Nej, nu blir det lite mer pysslande innan jag ska duscha. det är ju julbord med Gorgeous jobb ikväll. Ska bli mumsigt, hört att stället vi ska till har ett otroligt bra julbord. Vi ska nämligen till Terassen i Maribergsskogen.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0