4 dagar

Är faktiskt relativt pigg fortfarande. Känns skönt. Men har dock inte sovit så bra inatt. Har mycket sammandragningar och även om de inte gör ont så "stör" de eftersom det är något som jag inte är van vid.

Idag skulle sotarn komma och sota kaminen, någon gång mellan 10 och 12... Hoppades på att han skulle komma tidigt men sånt vet man ju aldrig. Men jag hade tur, kl 10.05 skulle jag gå ut med en dammsugare till förrådet och då hade han precis öppnat bakluckan på bilen. Super!! Så nu har jag ett par timmar som jag ska pyssla innan mamma kommer och ska äta lunch med mig.

Ska ge mig i kast med förrådet på gästrummet idag. Man kommer inte innanför dörren

Bäst att sätta igång, ska köra ett varv med dammsugaren också. Kaminen är ju redan rengjort för dagen.
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0