5 dagar över

Har haft en riktigt jobbig helg! Jag har haft en relativt lätt graviditet och det är mycket som har gått min väg men den här helgen har varit väldigt jobbig. Har varit trött precis hela helgen och har tillbringat många, många timmar i soffan. Därav har det inte blivit så mycket bloggande heller men som sagt, jag hoppas att det är förståeligt!

Igår hängde vi dock upp julstjärnor i sovrummet och det blev superfint. Vi försöker ha färgkombinationer i varje rum och i sovrummet så är det vitt och silver som gäller. Vi hittade stjärnor som var okej för några veckor sedan men bestämde oss för att vänta tills vi hittade de perfekta stjärnorna! Och det gjorde vi av en ren slump när jag var på väg till jobbet i början av veckan. Silverstjärnor i perfekt storlek!! Och vi var så nöjda när vi hade satt upp dem. Det lönar sig att vänta tills det man verkligen vill ha dyker upp!!




Nej hörrni.. Nu ska jag gå ner tillbaka till soffan. Ska göra rent kaminen och sen blir det nog inte så mycket mer. Ska tända lite ljus och göra det lite mysigt bara.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0