Helgen

I fredags berättade jag att vi skulle på middag i Borgvik och det var vi. Mycket trevligt och mycket god mat!

Lördagen var ganska så intensiv. Vi var hem till Gorgeous farfar som har blivit opererad. Hem, åt lunch och så vilade jag en stund. Hem till lillasyster som fyllt 13 på kalas och efter det ut till PG och Emma på glögg. Var helt slut när vi kom hem.
Söndagen var ungefär lika intensiv. Sov ganska länge och det var skönt. När vi hade ätit frukost åkte vi in till stan för att köpa de sista julklapparna. Träffade på en himla massa folk på stan, så det blev en hel del pratande emellanåt.  Sedan iväg till Livendahl och Hanna på fika. Var dr en timme ungefär innan vi drog vidare. In på Ikea för att köpa badrumsmattor och sedan hem.

Behöver jag säga att jag idag är helt färdig efter helgen?! Idag har det inte hänt speciellt mycket här hemma. Ska göra rent kaminen nu men sen så blir det nog inte så mycket mer skulle jag tro...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0