Inaktiv

Jag har inte varit så aktiv på bloggen sedan i söndags. Men ta det lugnt, jag har en ganska bra anledning. Jag har blivit mamma!!

I måndags kl 10.18 föddes Viktor. 3620 gram och 52,5 cm lång. Den vackraste bebisen någonsin. Både jag, Gorgeous och Viktor mår bra och är hemma och tar det lugnt. Men då hoppas jag att ni förstår varför jag inte varit närvarande, och kanske inte heller kommer vara det så mycket den närmaste tiden.

Det jag kan meddela mina vänner är att vi nu känner oss redo för att till veckan börja ta emot besök lite smått... Hör av er om ni har lust att titta förbi. Jag skriver det här eftersom jag vet att det är många av er som sagt att ni vill komma som läser här...


Viktor ca 5 timmar

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0