Storrens

Herregud vad grejer!!! Jag visste inte att det fick plats så mycket grejer på en sån liten yta. Fascinerande... Men nu har jag nästan plockat ur allt ur garderoben och nu kommer det roliga. Sorterandet... Vad ska vara kvar, eventuellt säljas eller slängas. Men det är skönt att det är på gång iaf. Gorgeous får hjälpa mig lite under helgen eftersom jag inte ska bära så mycket.

Mamma har varit här en sväng också. Hon kom med skötbordet som vi ska ha på badkaret. Hon höll mig också sällskap över lunch. Vilken skillnad det blir på matlusten när man har någon att äta med. Det blev rester sen igår men det var gott ändå. smiley Så jag har precis blivit själv igen och ska in tillbaka på gästrummet för att fortsätta röja.

Spotify går varm även idag, spelar Duffy, Seal och Bruce Springsteen bland annat. Mycket trevligt!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0