En bebis!

Det var en bebis i min mage! Jag är så lycklig. Det var ju inget att vara nervös för inte. Det var en helt underbar upplevelse, jag kunde ha legat och tittat på skärmen med vårt barn på hela dagen. HELA dagen. Var så konstigt, där ligger den, bebisen som jag har i min mage. Haon rörde sig ganska mycket men kände inget. Det var lite konstigt men vilken känsla. Det är en känsla som jag hoppas att de flesta kommer att få uppleva. (De som nu vill ha barn) Det är det häftigaste jag har gjort i mitt liv hittills!!
Har också kommit på mig själv flera gånger idag att vara helt disträ. Har tänkt på det lilla livet som lever i mig, hur det lilla hjärtat slår och hur haon rör sig. Det är fascinerande...

Vi blev dock framflyttade till den 15 december. Det innebär att jag inte är i vecka 19 utan i vecka 18. Kommer att ändra på mina bilder så att det stämmer överens.
Sedan så vet vi heller inte könet på bebisen som kommer att komma. Vi ville ha det så. Klart att vi vill veta men det får komma som en överraskning när haon väl kommer ut.

Såhär såg bebisen ut. Jag har tagit kort på kortet så det kan vara lite suddigt. Ska kanske scanna in det men har ingen lust med det idag. Ni får stå ut med att det kanske är lite svårt att se.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0