Ett par dagar i mitt liv

Igår var det söndag och en mycket tråkig sådan, vädermässigt alltså. Jag åkte in till Ikea och Bergvik och gjorde av med en del pengar. På Ikea kollade jag spjälsäng, madrass och lite sådana saker som vi behöver. Sedan var jag ver till Bergvik och där spenderade jag MYCKET tid inne på HM. Blev en ny kjol, ett par byxor, två linnen, två nya BH och lite bebiskläder.
Sedan åkte bilen vidare till Rud och Vivi. Där väntade en underbart god paj, trevligt samtal och lite Buzz-spelande. Tack fr en trevlig stund!!

Idag har jag jobbat. Det är så tråkigt när saker och ting inte är klart utn man måste fixa och greja och hålla på en massa själv. Blir så trött. Har hört mycker positivt om sammanslagningen men just nu är det lite krångel. Men hoppas på att det löser sig. Har ju trevliga arbetskamrater iaf. Dock inte lika bra som jag har vanligtvis. smiley

Efter jobbet idag var jag och Gorgeous in till Angelica i stan och hälsade på . Pratadet, fikade och tittade på lite bilder. Mycket trevligt att komma ut lite. Blev även en tur med Calibran. Det går bra undan när man åker med den kan jag lova.

Nej, nu blir det film. Skriver om Potter imorgon!! Håll till godo!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0