Film och skitdag

Börjar med att skriva vad jag tyckte om Potter-filmen. Jag är inte riktigt säker på vad jag tycker om den. Jag är lite besviken faktiskt men tror att det beror på att jag har läst boken. Dock vet jag inte om jag kommer ihåg boken fel eller hur det är. Vet inte riktigt, men det känns inte helt hundra.
De i sällskapet som inte läst böckerna tyckte dock att filmen var bra. Det är nog bara jag som är känslig... Har dock bestämt mig för att läsa böckerna igen. Ska läsa ut den boken jag håller på med först bara..

Annars så har dagen idag varit hemsk! Jag vaknade och var supertrött och ingen lust alls att gå till jobbet. Ville ligga kvar där jag låg och bara vara hela dagen! Men kom upp och iväg till slut. Men hela dagen har varit jobbig och jag har haft kort tålamod. Blir lätt så när saker inte är som man har förväntat sig. Men men, hoppas att det löser sig iaf.

Nej, nu blir det lite tv och sen så blir det sängen. Börjar tidigt imorgon.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0