Graviditetspanik!

Jag har fått graviditetspanik! Jag har stått stilla i mina mått sedan förra veckan men jag har gått upp 1 kg. Ändå har jag skött mig den här veckan. Jag har inte ätit mycket chips och godis som de andra veckorna men trots det har jag gått upp 1 kg. För mig är det helt ok att bli större men det är hemskt att se på vågen att jag går upp i vikt. Jag vet inte hur jag ska komma undan de här känslorna...

För någon som inte känner mig så väl så kan det här vara svårt att förstå men det här är något jag har kämpat med i många, många år. Jag har alltid haft svårt att hålla vikten nere där jag vill ha den. Jag har alltid behövt tänka på vad jag äter och hur jag rör mig och när jag inte gjort det, ja, då har jag sett ut som jag har gjort... Jag har även stått på kanten till värre saker men har, tack vare goda vänner, klarat mig undan med skinnet i behåll. Men att bara acceptera att jag går upp i vikt och inte göra något åt det är så svårt....

Här kommer en klippbild på när jag vägde som mest och när jag vägde som minst. Kan lova att jag föredrar den högra bilden!!


Här kommer en bild på hur jag ser ut just nu. Jag kom på att jag bara har lagt ut bilder på den lösenords-skyddade sidan.

Love, emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0