Helgen

Helgen har varit bra. Gårdagen gick åt till att städa huset. Det gick bra, var piggare än vad jag brukar vara men det kom surt på kvällen.
I ett par månader har jag haft ont långt nere i ryggen när jag har suttit stilla ett tag. Det hugger som knivar när jag ställer mig upp. Men igår var det extremt, hade fruktansvärt ont. Men idag är det bättre, men måste ta det lugnare på dagarna så att jag inte sliter ut mig. Måte, måste lära mig det!!!

På kvällen igår kom Andreas och Carina hit. Vi åt tacos och så tittade vi på film. Det var dock inte en film som var i min smak riktigt. Men vi hade en trevlig kväll.

Idag har vi sovit länge och om en stund ska vi iväg till Töcksfors. Carina ska hämta sin katt nämligen och jag har sagt att jag kan bli med som sällskap och kika lite i köpcentret.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0