Igår och idag

Blev inget bloggande igår. Kom hem sent och skulle se en Potter-film så struntade i det helt enkelt.

Idag började jag tidigt på jobbet och detta innebär också att jag var hemma tidigt. Tog en promenad på 40 minuter när jag kom hem. Måste börja rör på mig igen så att jag inte sticker iväg för mycket viktmässigt.. När jag kom tillbaka la jag mig i hängmattan med en kudde och en gosig filt. Både matt och filt fick jag och Gorgeous av våra underbara vänner på vår födelsedag. Puss på er! Somnade gott och sov en timme. Sedan blev det dusch, görande av en paj medans jag värmde mat och nu sitter jag här framför dumburken igen. Har en skål med paj vid mig och ska se Harry Potter och den flammande bägaren.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0