Lagar mat!

Står i köket och passar potatisen. Tänkte passa på att skriva lite... Dagen idag har varit bra. Har dock somnat en hel del på jobbet. På rasten missade jag att ställa mobilen så sov för länge och, naturligtvis, på sovvilan somnade jag nog innan barnen skulle jag tippa på. Men men, så är det. Många som säger att jag kan skylla på det lilla livet, men jag tycker om att sova annars också...

Har varit uppe i Borgvik en sväng på eftermiddagen och pratat om resan. Den var lite i riskzonen för mig. Det har krånglat med hyrbilen vi skulle ha ner så nu måste vi flyga. Men visste inte hur bolaget såg på det faktum att jag är gravid men det var ingen fara. Så den 22 augusti åker vi ner till Pula och kommer hem igen 5 september.

Annars så blir kvällen lugn. Ska hålla till i gästrummet och se på film för Gorgeous bror kommer ner och de ska spela tv-spel. Men blir nog en ganska tidig kväll. Ska städa imorgon och får besök vid 16-tiden och på kvällen är det bio. Ska äntligen få se Potter-filmen!!! Hurra hurra!!!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0