Presenter och hemmapyssel

Jag och Gorgeous fyllde ju år igår. Vi startade dagen redan kl 5.45 med att ge varandra presenter nere i soffan. (Vi orkade inte sova i sängen så låg i varsin soffa nere) Gorgeous fick mjukisbyxor, kalsonger och en bok om vin av mig. Jag fick Pippi Långstrump och En förtjusande man av honom och en jättefin berlock till mitt armband. En liten barnvagn med ett hjärta på!

På jobbet blev jag också firad, fick en jättefin blomma och Rigmor hade jort hallongrottor åt mig.
På kvällen kom Fia och Vivi och hälsade på och av dom fick vi en jättefin gerbra.

Dagen går var helt underbar och jag tackar alla för alla fina hälsningar som jag fick! smiley

Under helgen och gårdagen har vi även pysslat lite hemma. Har köpt dynor till utemöblerna och så blir det nog en stoooor matta som ska täcka hela utrymmet under taket imorgon. Vi har köpt ett vardagsrumsbord av Gorgeous kompis och så har vi fått Fias matta eftersom hon har köpt en ny.
Känns nästan som ett helt nytt hem.



Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0