Stor dag

Det är en stor dag morgon! Vi ska få se vår bebis för första gången. Det är dags för ultraljud. Imorgon kl 7.30 ska vi vara på sjukhuset! Det är så spännande. Är jättenervös... Kanske inget att vara nervös för men vi ska få se en liten person som finns inuti mig och som kommer att ändra och vara en stor del av våra liv. Hur kan man inte vara lite nervös?!

Annars så flyter livet på. Det är tråkigt att det regnar men det ska vända nästa vecka har jag hört. Hoppas verkligen att det stämmer. Blir så ledsen på det här regnandet hela tiden!

Igår var min kära syster här och hälsade på med sin pojke. mycket, mycket trevligt. De kom runt 18-tiden och åkte runt 22.20. Blev en sen kväll och jag har varit trött idag men det var en mycket trevlig pratstund vi hade tycker jag. Glad för dig gumman!!

Nej, man måste väl försöka sova lite innan morgondagen!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0