Egoinlägg

jag har varit och klippt mig. Visste inte först om jag tyckte att det blev bra eller inte men jag har bestämt mig för att tycka om det. Livet blir så mycket roligare då. Vad tycker du? Om både frisyr och påstående...


Efter jag varit och klippt mig var jag hem till mormor en sväng. Det var uppskattat. Det är inte ofta man hör ens mormor prata om sina graviditeter. Men antar att mitt tillstånd öppnar upp för många samtal som man inte är van vid. smiley

Har kommit fram till lite mer som jag önskar mig faktiskt. Om det nu är någon som är intresserad av det. Jag har ingen aning, bara skriver det som faller mig in. Anyway... Jag är ju lite av ett freak när det gäller dvd. Alla som har varit hemma hos mig och Gorgeous vet vad jag menar. Men jag har kommit fram till att jag saknar en hel del säsonger i lite olika serier. Som t.ex. säsong 4 i Grey's anatomy, säsong 4 i Desperate Houswives och en massa säsonger i serien 24. Där har jag bara den första. Sedan har jag en hel drös med serier som jag vill börja samla på men kanske ska komma ikapp med dom jag har börjat på först..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0