Här för att stanna?

Det varma vädret håller i sig. Idag har det varit otroligt varmt, och imorgon ska det bli ännu varmare tydligen. Om man nu ska tro de rykten som går på bygden. På jobbet idag har poolen varit framme hela dagen och barnen har badat som tokar. Skönt att vi har den kan jag lova. Imorgon kommer nog också Lyan ner och badar och myser med oss. Ska bli trevligt. Annars har det inte hänt så mycket idag. Sitter ute i soffan på altanen och njuter av att det blir lite svalare. Kommer nog tillbringa många kvällar härute under sommaren om värmen håller i sig.

Igår var jag och Gorgeous in till Maxi och köpte dynor till våra utemöbler. Blev hur bra som helst, nu känns det tom trevligt att gå ut och sätta sig. Om så bara för en liten stund. Men det är fortfarande en hel del som vi vill göra. Vi vill ha mattor på hela golvet som är under tak, en hängmatta och två solsängar. Men får nog inse att vi kanske inte kan göra allt det den här sommaren. Får spara lite till nästa år.

Nej, ska återgå till mina chips och prata lite med min Gorgeous. Han har vridit på dumburken så att han kan sitta ute på altanen och se på U-21 finalen. Får se var jag hittar på... Blir nog lite bloggsurfande iaf..

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0