Helgen

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag. Det har varit otroligt intensiva dagar på jobbet så när jag har kommit hem så har jag bara varit trött och less på det mesta och bara suttit i soffan! Men nu när jag vet att det är helg så känns det mesta lite bättre.

Skrev ju senast att vi köpt en barnvagn. Jag skulle häromkvällen ta bort en annons på Blocket som vi hade ute. Då kommer jag in på de senaste inlagda annonserna och ser att det ligger en jättefin Emmaljunga ute. Kikar på priset och på bilderna och upptäcker att detta antagligen är ett kap. Det var en Edge Duo, kombivagn för 2300kr. Ringer direkt på den och den fanns kvar!! Den hade dock bara legat ute i 10 minuter när jag ringde men ändå. Jag och Gorgeous åkte och tittade på den dagen efter och den var superfin! Så det slutade med att vi hade med den hem... Vi gjorde ett kap verkligen! Så nu står den uppe på gästrummet, den är så fin. Jag ska försöka lägga ut bilder på den imorgon.

Annars i helgen blir det inte mycket. Ska städa imorgon och sen så blir det eventuellt en sväng till stan. Ska nog köpa möbler till badrummet/tvättstugan. Ska bli skönt att få ordning där äntligen. Få lite mer funktionalitet där inne.

Nej, nu blir det nog film för våran del och sen är nog jag klar för sängen. Började kl 6.00 imorse så sängen känns väldigt lockande...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0