Nationaldagen

Idag är det nationaldagen. Grattis Sverige! För mig känns det faktiskt som en vanlig lördag. Har börjat städa huset som jag brukar göra på lördagar. Ska bli skönt. Har flängt en del under veckan så det ska bli skönt att ta hand om hemmet lite. Får se vad det blir ikväll. Kanske bara blir att vara hemma och ta det lugnt. Ev kommer det vänner till Gorgeous eftersom det är fotboll. Annars så blir det nog en film för min del skulle jag tro.

Vågar nu säga att den värsta tröttheten för min del är borta! HURRA!!! Orkar vara vaken ett tag på kvällen och när morgonen kommer så är jag relativt pigg. Men att studsa ur sängen har ju aldrig varit min grej så...

Nej, nu får jag nog sätta fart. Har en del tvätt också. Kan nog kanske hänga en del ute idag tror jag.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0