Sommaren

Kan man hoppas på att sommaren har kommit nu?! Jag hoppas verkligen det! Har längtat så länge efter värmen och solen. Har varit ute i princip hela dagarna hela veckan på jobbet. Trodde att jag skulle ha tur iår och slippa bränna mig. Jag var ute i måndags, tisdags och igår och det gick bra men av någon anledning så brännde jag mig lite. Konstigt hur man kan göra samma sak i tre dagar men så helt plötsligt på den fjärde så går det inte längre?! Men, men, det är inte så mycket som sagt så tror att det röda kommer att försvinna ganska så fort.

Annars så är livet bra. Sitter ute på altanen och njuter av vädret. Underbart!!
Händer inte så mycket mer ikväll heller. Det är inte nåt bra på tv så kanske blir en tidig kväll. Får se lite. Kanske har någon film på datorn som vi kan sen..


Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0