Trevlig midsommar

Dagen igår blev väldigt lyckad. Vi startade dagen hemma. Jag städade och Gorgeous klippte gräsmattan. Vi åt lunch och duschade och gjorde oss iordning och sedan drog vi iväg till Träfotre. Där fanns mamma, syster, mormor, kusiner och morbror med fru. Vi tittade på när barnen dansade runt midsommarstången och hur de lekte lekar.
Sedan vidare till Borgvik för att äta mat. Blev grillat. Dessvärre klarar jag fortfarande inte av att äta "hela" köttbitar utan det fick bli potatisgratäng och vitlöksbröd för min del. Det var tur att vi fick tårta efteråt.

Sedan vidare till Forshaga. Där var det ett mycket muntert gäng som mötte oss och även där blev det tårta. En som var mycket god och en som... Ja, vad var den egentligen?!?! Men hade en otroligt trevlig kväll där och fick mysa lite med den lilla. Det gjorde att december känns så avlägset men den månaden kommer väl till slut den också får jag hoppas.

Dagen idag blir lugn. Vädret är lite ostadigt och det kom precis en riktig skur. Blir till att stå med strykbrädan framför dumburken tror jag. Ikväll blir det Änglar och demoner. Ser fram emot den. Har läst boken och gillade den mer än Da Vinci koden faktiskt så det ska bli kul!

Ha en bra lördag!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0