Underbar lördag

Det har varit en helt underbar lördag! Efter förra blogginlägget så småpysslade jag lite. Men sen så tog jag med mig en kudde ut och la mig på soffan på altanen. Helt underbart. Jag bad Gorgeous att väcka mig vid 16.20. Gick upp och bytte om och åkte iväg till Tessan. Hemma hos Tessan väntade det en alkoholfri drink och en grill. Var bara med brudarna tills dom skulle gå till parken men det var en mycket trevlig stund måste jag säga. Man tackar för sällskapet.

Nu sitter jag hemma i soffan och tittar på film. Blev National Treasure till slut. Hade svårt för att bestämma mig men still slut så.
Ska se färdigt filmen och sen ska jag sova en stund innan jag ska till stan och hämta Gorgeous.

Go kväll med er!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0