Varmt

Det är otroligt varmt ute men det är hur skönt som helst. Hängde tvätt förut och det blåser inte en mm idag inte. Tvätten hängde helt stilla.
Annars idag har jag varit in till Bergvik och köpt presenter till min underbara sambo som jag delar födelsedag med. Ska bli roligt att ge honom dom. Jag älskar att ge bort presenter!!
Senare ska jag till en arbetskamrat och grilla. De andra ska sedan vidare till Skruvstadsparken och se på Star Boys men då beger jag mig hemåt. Ska köpa mig en chipspåse och lite dip och se på en tjejfilm. Gorgeous ska nämligen till stan ikväll på eget galej så jag ska hämta honom ikväll.

Imorgon så är det städa som står på schemat. Får eventuellt besök på tisdag när den stora dagen är och då är det ju trevligt om det är städat här hemma så man slipper skämmas.

Jo just det, måste bara berätta. Livet i mig har gett sig till känna. Kände, vad jag tror var, den första rörelsen i tisdags. Hihi, det är påriktigt verkligen. Det känns så häftigt. Igår köpte vi också de första kläderna. Orkar inte hålla oss. Blev tre pyjamasar, en body som det står Keep my forest clean på, en vanlig vit body och en supersöt tröja. Allt är "könsneutralt" eftersom vi inte vet vad det är för en liten krabat där inne.


Ha en bra lördagskväll!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0