Filmkväll

Igår var en lugn och behaglig dag. Tillbringade dagen med att städa huset och småpyssla lite. Så skönt att kunna städa i lugn och ro, byta lakan och allt sånt. Är en underbar känsla att sedan ställa sig i duschen, för att inte prata på att krypa ner i rena lakan... Underbart!!

Under kvällen åt vi kebabrulle och sedan kom Livendahl med sin Hanna. de var kvar ganska länge Vi såg på film, Twilight, och slötittade på film vi redan sett på tv. Blev en del chips och godis. Mycket trevligt med andra ord. smiley Paret åkte hem rund ett/två-tiden tror jag. Gorgeous och jag gjorde oss iordning och somnade på stört kan jag lova!
Idag är det i princip bara slapp som gäller. Gorgeous sitter och tittar på Lost, jag bloggar för tillfället och ska se om jag kan pyssla lite med hemsidan. Sedan blir det in till stan, Gorgeous ska spel innebandy. Idag ska vi för första gången göra köttgryta. Det ska bli spännande tycker jag. Får se hur det blir. Det är ju inte långt till en pizzeria i värsta fall...

Love, emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0