Gud så känslig!

Jag är så himla känslig när det gäller våra bebisar. Tjejerna har blivit kastrerade idag. Varken en rolig eller billig historia. Dom är så slöa, det är inte roligt att se dom alls. De ha ingen koll och kan inte göra det som de brukar göra. Jag lider med dom, de förstår ju inte vad som har hänt. Sessan har lugnat sig lite och ligger i sängen just nu och vilar. Men Skrållan får ingen ro. Peter har varit och handlat och kom hem nu och då ska hon kolla vad det är som händer. Stackars små. Men nu är det gjort iaf, hoppas bara att det inte blir nåt fel med såret...

Nu är bloggen invigd också. Har lite kvar att pyssla med men ni slipper all reklam och sånt iaf. Ska försöka fixa med hemsidan under helgen också. Kanske kan få lite tips och råd över msn..?! Men som sagt, det är en bit kvar tills den ser ut som jag vill. Men jag har en sida nu iaf. Det är inte dåligt det!

Nej, ska ner och hjälpa Gorgeous med maten nu.

Love emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0