Ingen bra dag

Igår var ingen bra dag. Jag hade tänkt att göra så mycket när jag kom hem från jobbet men det blev inget med nåt. Det jag gjorde var att jag dammsög och gjorde rent kaminen. Men resten av tiden tills Gorgeous kom hem gjorde jag i princip inget. Jag grejade lite med hemsidan och kollade i KAU-katalogen. Men jag måste säga att det var skönt att inte göra nåt. Jag har så mycket för mig annars så det var en skön omväxling.
Men idag är allt som vanligt igen. Iväg och träna direkt efter jobbet, hem och duscha och få i sig mat och sedan i säng så tidigt som möjligt. Jag ska också hinna umgås med min underbara sambo och tre katter, dammsuga och göra rent kaminen. Oj oj oj, jag blir stressad bara av att tänka på det. Men det löser sig nog, det brukar det göra...

Love, emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0