Nu så...

Blev inte att jag skrev nåt i lördags. Hade ju glömt att jagvar bjuden på kalajs hos Fia. Var på stan och köpte en fin tröja först och sen lite mat hos Livendah och Hanna. Sedan hem, snabbduscha och tillbaka in till stan till Fia. Det var mycket trevligt hemma hos henne, dock var det lite konstiga killar med. Men de är säkert trevliga om man lär känna dem lite. Fick också lite skvaller från värdinnan i fråga, roligt roligt. Glad för dig vännen! Ska försöka bli med ut en annan gång. (Vill du se bilder från kvällen får du gå in här...)

Söndagen varlugn. Städade undan efter min framfart på lördagskvällen. smiley Åkte till Kil och tittade på innebandy. Hippos spelade åttondelsfinal. Dessvärre gick det inte så bra och de åkte ut. smiley Gorgeous och jag blev dock kvar ett par matcher efteråt för att kika lite. Sen in till stan för att storhandla. Var ganska mycket folk på Maxi, inte bara vi som hade den tanken. Me det gick bra i vilket fall. Köpte med en film hem, 27 dresses. Den var bra, emn en tjejfilm. Stackars Gorgeous hade ont i huvudet men han var ändå med mig och tittade på hela filmen. Det tyckte jag var bra gjort! Men det är en film jag kan rekommendera om du vill så något där tanken inte behöver vara med till hundra procent

Idag har jag varitoch klippt mig. Provade en annan frisör jag jag måste säga att jag faktiskt är ganska så nöjd.. Vad tycker du?!?! Jag tar tacksam emot för att kunna bättra på till nästa gång. Jag stirrar mig blind och min sambo tycker alltid att jag är vacker. Gud vad jag älskar honom!!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0