Efterlängtade 13!

Nu har vi gått in i vecka 13!! Då lugnar det ner sig i magen och jag känner det i hela kroppen att jag har lugnat ner mig lite. Är inte riktigt lika orolig nu som i början.

Annars är livet som vanligt. Sorgen efter Kisen är inte lika slående men det går inte en dag utan att jag tänker på honom... Har märkt en stor skillnad hos tjejerna sedan han försvann dock. Sessan sov på rygg idag, öppet, på golvet i köket. Skrållan är mycket mer kelen nu än hon har varit, det är ganska så mysigt.

Har fortfarande inte blivit piggare. Vet inte vad det beror på, om jag är sliten pga graviditeten eller om jag sover dåligt hela tiden. Idag vet jag at det beror på att jag har sovit dåligt, vaknade redan vid halv fyra och kunde inte somna om ordentligt efter det... Men jag hoppas verkligen att det trötta går över!!! Vill ju inte vara trött ända fram till december..

Ha en bra kväll!!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0