Sjuk..

Jag håller på att bli sjuk, igen!! Jag är så trött på att vara sjuk! Jag var inte sjuk på hur länge som helst men nu har jag den andra förkylningen på kort tid. What did I do??? Tror jag håller på och få feber den här gången också. Hoppas, hoppas jag slipper. Jag vill inte ha fler sjukdagar nu. Inte för att jag har jättemånga men det är väl alltid bra att ha så lite som möjligt. I vilket fall, hoppas att det är en förkylning som bara håller i sig under helgen. Ska försöka städa imorgon men det beror helt på hur jag mår. Det var meningen att syster från Sthlm skulle komma hit men hon är också sjuk, det var nog tur i oturen det.
Har sedan jag kom hem legat i soffan. Har ingen som helst matlust så håller nu på och tvingar i mig lite yoghurt med müsli. Men det smakar inte kan jag lova. Men måste väl få i mig nåt, om inte annat så för den lilles skull. Han/hon tar ju vad han/hon behöver även om jag inte äter men ändå. Känns inte så bra att inte äta nåt just nu.

Var meningen att jag skulle titta på en film som vi köpte häromdagen, Finding Neverland. Men fastnade i en film på tv, dock en film jag sett förut men en bra sådan. Den heter Utan spår. Om du inte har sett den så tycker jag att du ska se den! Det är en film som man fastnar i, som inte går att sluta titta på. Eller ja, så upplever jag den iaf!


Just nu väntar jag på att Gorgeous ska komma hem. Blir en kväll i soffan och sen blir det sängen för mig. Håller tummarna för en bra natts sömn, men just nu ser det tveksamt ut. Får bli alvedon och nässpray om jag ens ska ha en sportmössa!

Hoppas du får en bra kväll!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0