Valborg

Det har varit en otroligt bra helg och det bästa är att den är inte slut än!

I torsdags efter jobbet var jag hem till Pi i Kil och hämtade upp henne. Sedan vidare till Ri för att hämta henne och till slut landade vi hos Ra i Högboda. Vi hade en otroligt trevlig kväll tillsammans med god mat och trevligt sällskap. Jag var hemma vid 2.45 och kom i säng vid 3.

Igår var en röd dag och det innebar en extra dag ledigt till helgen! Jag städade hela huset och grejade och dolade. Gorgeous var ute och grejade och dolade han. Runt 18-tiden dök bröderna Blom upp och sedan Livendahl med flicka. Vi grillade och hade en trevlig kväll. Dock väldigt lugn.

Idag ska jag in till stan och fika med Vi. Ska bli mycket trevligt tycker jag! Och eftersom vi är bloggare båda två kan man ta med kaeran utan att det känns konstigt.

Nej, nu måste jag göra mig iordning och pallra mig iväg!

Ha en fin dag i solen!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0