15 dagar kvar

I lördags så pysslade jag lite innan vi skulle få besök på kvällen. Familjen Lindman Dahl kom på tacos och film. Mycket trevligt måste jag säga. Var en mycket, mycket god paj dom hade med sig. Ska nog kanske snika receptet på den tror jag.
Vi kikade på den nya Star Trek-filmen. Den var helt okej faktiskt, bättre än jag trodde!


Leo fick banangröt istället för tacos men verkade nöjd ändå.


Leo på vårat köksgolv. Han är en charmknutte!


Igår var en ganska så lugn dag. Vi sov otroligt länge och det var skönt! Tog en lång och skön frukost och bara myste runt i princip. Vid 17.30 hade Gorgeous träningsmatch så vi åkte till stan. Släppte av honom vid Cam-arena och sedan åkte jag till Ikea. Lämnade tillbaka skötbordet och köpte lite flytta-in-presenter till Vivi. Gjorde lite ärenden på Bergvik och sedan åkte jag hem till ovannämnda tjej på fika! Mycket, mycket gott fika måste jag säga! smiley Och mycket trevligt att äntligen få ett ansikte på denna Mr. Inte en dag för tidigt.. smiley Fick en för tidig present till bebisen i magen också eftersom jag pratade om just det så fick vi den för tidigt. En underbart fin och gosig filt med Tummen på! Har ingen bild på den men lägger ut en imorgon eller på onsdag! Tack så otroligt mycket vännen. Den kommer att bli superbra i vagnen!

Idag är en dag som alla andra dagar men imorgon ska jag träffa mamma och göra en hel del ärenden på stan. Ska försöka avklara lite julklappar. Får se hur det går... smiley

Love, emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0