17 dagar

Nu så har jag lite tid innan jag ska röja undan för kvällen. Får ju finbesök. Då kan det ju inte finnas grus i hallen och en obäddad säng!!!

Torsdag: Hm... Vad gjorde jag i torsdags...?? Sov länge för jag hade inte haft någon bra natt. De nätterna börjar bli vanligare och vanligare. Känner mig nästan som en zoombie på dagarna. Har inte ork till mer än det som måste göras nästan. I vilket fall, tog mig en skön dusch och gjorde mig iordning. Tog bussen till stan och sedan tåget till Boda. Det var nämligen dropin-fika på jobbet. Det kan man ju inte missa!
Satt där ett par timmar och sedan bar det tillbaka in till stan. Mötte upp Gorgeous på torget och vi åkte ut till Wafab för att hämta vår bil. Nu är den fixad och trixad med så nu ska den gå som en klocka igen.  Måste dock tillbaka på tisdag för de hade missat en grej men det är ingen fara att köra med den iaf.
Vi åkte ut till Ikea för att köpa skötbord och sedan till Maxi för att handla. Var helt slut när vi kom hem!!! Blev bara slappt på kvällen och sedan i säng!

Igår hade jag städdag. Var skönt att få det rent igen. Har inte orkat så mycket under veckan men tog mig i kragen igår. Skruvade även ihop skötbordet och ställde det på plats. Men oj!! Vilken felbedömning jag har gjort! Ska lämna tillbaka det imorgon och köpa ett som ska stå på badkaret istället. Trodde badrummet uppe var större än det var.

Idag blir det ganska lugnt. Gorgeous är inte hemma på hela dagen. Jag ska pyssla lite och förbereda inför kvällen. Ska även försöka hinna vila lite. Tror nog att jag ska hinna med det jag vill göra innan vi får främmande.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0