Ändrade planer

Blev ändrade planer idag. Skulle ju ha varit iväg på middag men det blev inte så. Istället blir det en lugn kväll hemma med min Gorgeous. Han ska se på hockey så jag tror att jag ska läsa lite.

Men jag var på Ikea, Bergvik och stan förut och gjorde lite ärenden och så plockade jag med Gorgeous hem. Blev lite saker handlat. Dock inget onyttigt. Bara ett par mjukisbyxor som jag inte riktigt bestämt om jag ska ha kvar eller inte. De kostade bara 199 så kanske kan unna mig dom!?

Ska fundera tills imorgon tror jag. Får se vad beslutet blir.
Imorgon när Gorgeous har slutat jobba åker vi till Sthlm för att hälsa på syster med familj. Det är sista helgen som jag känner att jag kan åka någonstans utan att bli hel nipprig. Det ska bli skönt att komma bort ett par dagar.

Nu blir det mys!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0