Bättre idag

Jag är helt klart bättre i höfterna idag men försöker ta det lite lugnt. Men det är skönt att det finns fler lägen där det inte hugger av smärta.

Jag har också haft några dagar när jag längtar sönder mig efter min sambo när han är på jobbet. Vi behöver inte sitta bredvid varandra när han är hemma men jag känner att jag har ett stort behov av att veta att han ä i närheten. Jag bir en helt annan person när han kommer hem. Kan ha varit smågrinig och trött hela dagen och bara tyckt synd om mig själv men när han kommer hem så känner jag att hela jag strålar upp. Det kanske inte syns på utsidan men jag känner det på insidan! Han är min själsfrände, mitt livs kärlek och min bästa vän!


Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0