Disneydags!

Ikväll är det Disneydags. Ska bli mycket trevligt tycker jag. Ett gäng med tjejer kommer hit och vi ska se på Disneyfilm. Jag ÄLSKAR Disney!!! Som det ser ut nu så blir det Snövit och Pinocchio. Ska bli mycket trevligt.
Dock bakade jag ju muffins i veckan som jag skulle bjuda på. Nu är dessa slut och jag har dessvärre inte ork i kroppen idag för att göra nya. Hoppas att tjejerna tycke att det är ok ändå. Vi ska ju trots alt äta pizza! Ska iallafall köra ett varv med dammsugaren och göra rent kaminen. Annars kan man ju inte ha folk hemma...

Bjuder på lite goa bilder på våra två bebisar som redan finns i huset. I brist på bilder på den som ska komma...


Jag och Skrållan myser i soffan


Sessan har en förkärlek till påsar av alla slag...


Bild tagen tidigare iår, dom ligger inte såhär längre...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0