En helg i Sthlm

Är tillbaka på hemmaplan efter en helg i Sthlm och syster!

Vi kom iväg i fredags efter att vi fått låna pappas bil. Vår Astra har lite problem som jag inte orkar gå in på men vi kom iväg i vilket fall och det är det som är huvudsaken!
Väl framme i Sthlm fick Gorgoues lite vin och jag ett stort glas vatten. smiley Vi bänkade oss framför dumburken en stund innan det va dags för kvällen!

På lördagen sov vi lääänge. Helt underbart. Dock vaknade min älskling med huvudvärk men han fick bukt med den under dagen.
När vi kom upp åt vi brunch och sedan drog vi iväg till Nacka Forum. Vi inhandlade en videokamera och även den första julklappen. (Vi vill ju göra klart sånt nu innan bebisen kommer så att vi bara kan njuta sen!)
Vi var dock inte så länge på forumet eftersom jag var otroligt sliten av någon anledning och kände mig lite yr. När vi kom hem kröp jag ner i sängen och sov en stund och det gjorde mig gott men det tog ett tag innan jag kom igång igen.
På kvällen åt vi otroligt god mat sedan bänkade jag och syster oss i soffa. Grabbarna satt kvar i köket och tittade på fotboll. För mig och syster blev det chick-flick-movie! Mycket goda skratt!

Söndagen sov vi länge men inte lika länge som lördagen. Vi gick upp och åt frukost och sedan började vi faktiskt packa ihop oss. Vi åkte från Sthlm vid 12.20 och var i Karlstad ca 15.30. Det är skönt att komma hem i tid efter att ha varit borta en helg.
Städade lite hemma, bäddade rent i sängen och pysslade lite. Kvällen avslutades med film och glögg och massa mys i soffan. Underbar avslutning på en bra helg!!


Inte världens mest charmerande bild men får väl bjuda på sig själv ibland antar jag...

Love, emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0