Fyra veckor

Idag är det fyra veckor kvar tills vår älskade och efterlängtade bebis ska komma. Eller ja, det vet man ju aldrig hur det är med det men så är det tänkt. smiley Det är en helt otrolig känsla att veta att jag snart kommer att få träffa mitt barn. Jag ska få ett barn, ett barn som har tillbringat så mycket tid i min mage. Någon som jag känner och som jag redan älskar mer än livet självt men som jag aldrig har träffat. Det är en känsla som är helt otrolig! Jag längtar som en tok tills han, eller hon, kommer ut till oss.

Dagen idag har annars förflutit som vanligt. Har strukit, tvättat, diskat och lagat mat. Skulle ha gjort muffins men hade inte tillräckligt med margarin och jag var inte in till Grums förrän vid 16-tiden och då hade jag inte så stor lust att ställa mig och baka. Men jag ska försöka baka imorgon på förmiddagen. Måste ju ha något gott att bjuda på på lördag! 

Ikväll är jag ensam hemma. Gorgeous har uppdateringskväll på jobbet så jag får klara mig själv. Men jag lider inte så mycket. Pratade med honom förut och han trodde att han skulle komma hem och inte sova hos sin mamma. Det är skönt för mig, har lite svårt att sova själv. Jag är lite mörkrädd av mig.  Men som sagt, jag har en bra kväll även om jag är själv. Har ätit nyponsoppa med smörgås och ett stort glas mjölk och just nu tittar jag på Animal Planet, Djurpolisen i Houston. Det är ett hemskt men ett faccinerande program. Förstår inte alla hemska saker som människor gör mot djur. Har man inte råd att skaffa sig en hund, katt eller vad det nu kan vara så ska man inte skaffa det. Om ens situation ändrar sig så får man se till att djuret ändå har det bra!!! Blir så ledsen när människor inte tar hand om sina djur...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0