Lilla julafton?

Undrar om det har varit lilla julafton idag..?? Jag har haft en helt underbar dag idag. Som mycket bättre så redan där var mycket vunnet. Var uppe med Gorgeous och åt gröt och körde igång en tvättmaskin innan jag gick och la mig igen. Gillar det skarpt måste jag säga, att gå upp och sedan få krypa tillbaka ner i sängen med lite katter att mysa med.

När jag kom tillbaka till verkligheten runt halv nio gick jag upp och grejade lite. Städade ur kaminen, hängde tvätten och småpysslade lite. Åkte in till Grums och handlade och sedan hem och in i duschen. Ut ur duschen och iväg till Wafab. Hämtade lite grejer ur Gorgeous Calibra som står där och sedan vidare till Forshaga och B och lilla L. Där fick jag lunch, spaghetti och köttfärssås. Mumma!! Och sen blev det te och kladdkaka till efterrätt. På tok för mycket kladdkaka men får skylla på den lilla jag har i magen...  Pratade lite om sommaren och jag tror att det blir bra så som vi kom fram till. Min P verkade helt ok med det också. Ser redan fram emot det!

Strax före fyra skulle B och L in till stan för att besöka en liten tjej som kom till världen för inte så längesen. jag åkte också in till stan men sprang in en sväng på HM innan jag skulle plocka upp Gorgeous för ett bankmöte. Hade ju en 50:- check därinne så det blev en klänning och ett par mjukisbyxor. (B: Jag vet att jag inte skulle men kunde inte låta bli...) Landade på 350:- så tyckte inte det var så farligt.


Väl hemma så väntade ett, två, nej! Tre paket med mitt namn på i brevlådan! Mycket trevligt!! I paketen fanns det två böcker om förlossning och två filmer. Så nu kan det bli filmkväll. Men den ena filmen ska med in till patienthotellet tills efter förlossningen är det meningen och den andra filmen ska vi ha filmkväll med tillsammans med familjen Lindman Dahl. Får försöka hitta ett bra datum för det.


Nu blir det lite slapp medans Gorgeous är på träning och sedan blir det kall O'boy med toast till kvällsmat. Ha en trevlig kväll!!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0